vill bara säga att ..

 mina vänner betyder så grymt mkt för mig,
 ni som alltid finns där, stöttar, ger mig råd
 och som faktiskt säger sanningen, även fast dt inte den jag vill höra.
 älskar er så mkt!  :)<3


 just nu?  just nu äre dåligt. som fan typ.
 ännu värre om jag inte hade haft julia och ida just nu.
 men nu vet jag hur jag ska göra,
 va jag faktiskt måste/behöver göra, både för min och hans skull.
 även fast dt är fitta och kanske inte pricis vad jag egentligen vill, så måste jag.
 du ska veta att jag egentligen inte vill, men ja, måste. typ. 
 orkar inte dt här mer,  måste släppa allt. tänka på annat.
 för dt är bara du jag tänker på nu! om oss, allt.
 och jag kommer inte fram till ngt!
 utan dt förvirrar mig bara ännu mer. och jag vet att du kanske säger sanning,
 och om du gör dt, om!
 så vill jag att du ska veta att jag gillar dig som fan verkligen
 och att jag verkligenverkligenverkligen älskade dig förut,
 va såå lycklig med dig så du anar inte!

 är bara så ledsen att dt blev såhär, fan :'(  
 och skulle egentligen inte vilja mer än att dt blev som förut.
 finns bara ett problem. ett ganska stort problem, dt kan inte bli som förut :(
 hur mkt jag än skulle vilja, dt går bara inte :(
 och dt blir mitt sista ord om det här :(
 nu gäller dt för mig att göra allt för att kunna gå vidare, 
  vilket inte blir lätt.

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0