villbaradösåsyndommig, buhu :'(

okej,  nu måste jag få skriva av mig.
blir så irriterad när jag läser/ser/ hör om sånt härnt,
nästan så jag skrattar. helt ärligt aså.
jag snackar om folk som klagar på sig själva konstant,
hur tjocka dom är ( när dom inte är dt !? ),
hur fula ni är och hur jävla dåligt ni mår och typ vill ta livet av er
( hur seriöst är dt egentligen ? ).
men visst,  vissa personer kan verkligen må dåligt .
 men dt är inte dom jag snackar om nu.
utan dom som typ vill ta livet av sig för att ens kille gjort slut, 
hur tjocka dom är när dom väger 45 .
mh, ni fattar elr? när dom 'stackarsbarnen' skriver
tycksyndommigförheltonödigasaker,äckligt jobbigt.
och sen folk som röker när dom är, ja runt 13, 14 .. 
kom igen hur tuffa är ni egentligen? xd
fattar ni inte att vi bara tycker synd om er.
 patetiskt,  finns inte mer sanning i dt.

haha,  yep!  roligt inlägg. men då äre väl som vanligt, i think.
och ni undrar kanske varför jag skrev om det här, jo för att jag läste om en tjej som verkligen lider av 'tycksåextremtsyndommigsyndromet' , stackare. verkligen aså.  du är jättetjock, fan kan du väga? 35? :/  lider me dig gumman ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0