havyar dir homoseksüel!

  ^  - kaviar är bög .,  för er få som fattar .

 
kilkilaynaya yahay qof nacas ah!

mkt fin inledning på detta inlägg,
 - killar är idioter, på somaliska (a)
klockan är nu 01.34 och dt är julafton och jag är trött,
finns inte så mkt att berätta förutom att jag hatar binglotto,
här köper man lotter för en ända jävla gång skull och va vinner man?,
naaada!,  ae en gång& aldrig mer sägerjag bara, 
& för alla som vill veta, jag är inte en dålig förlorare .. 8-)
annars idag har jag varit me zariZ, en mkt cool tjej, 
drog typ ner till henne vid halv 2 tiden till typ 5,
sen kom syrran, miranda och tony hit och gejma bingo-sug-spelet & käka lite gött,
och imorn/idag äre ju julafton om man nu kan kalla dt så, (SNÖ?!) 
och vi ska typ ner till janne& helena och ha lite naajs me släkt , dt blir nog mkt nice.
 Allahaýsmarladýk!


haha, dt är ju skrattretande,  fattaru inte själv att dt är försent? ;s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0