' ooooh beeeecka! '

TJA , idag är jag på bra humör, och mitt hår är äntiligen fixat elr dt är iaf bättre, lite missfärgning kvar men dt ser iaf lite mer normalt ut (y),  ah,  först imorse väcktes jag av telefon sen så gick jag och la mig igen, 5 min senare ringer min far på dörren,  och jag vart ju måttligt sur, men sen skulle jag va barnvakt och mamma drog till peter som kommit hem ifrån filipinerna igår,  så vi va själva miranda och jag,  har inte vart själv hemma since typ 3 månader?,  heelt underbart iaf!,  sen kom elin och vi va hos mig och käka och sedan drog vi ner till staden och så hjälpte jag henne att köpa en present till hennes pappa och sen sen hängde hon me en stund till frissan,  sen drog jag hem efter dt och käka,  nu ikväll blir dt nog data/tv.
ooover'n out .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0