TJENA TJENA!

 ' vi träffade anna i korvkiost kön, hon utstråla värme och var utav rätt kön ',   haha,  så jävla skön xd

 funderar på att sova snart, men jag orkar inte xd,  idag har jag typ inte gjort ngting,  drog till stan me syrran ett tag sen köpte vi pizza och käka, annars har denna dag bestått av data& film,  ah sen fixa mamma och jag knäck också , dt är såå god daamn gott! (:,   och nu sitter jag och kollar på ronny och ragge,  dt håller mig uppe (y),   och om 22 tim äre julafton mina vänner,  om jag räknat rätt :),  ae, nu funderar jag starkt på att sova,  är helt död., plus att jag ska upp inom ett antal timmar,  och imorn/ idag, ska jag träffa sara,  dt blir nog kul :d,  sen imorronkväll kmr syrran, miranda och tony hit ock vi ska typ geejma bingolotto och typ käka lite och chilla,  softsoft må jag säga,  men nu blire nog till att sova snart, erl inte, jag orkar fortfarande inte, men jag ska nog göra dt iaf XD, elr ah, jagvenne ;d
 goooodbyye suuckers!
image227











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0