WOHOE!

 sissta dan idag i skolan, so fuuuuck sköönt!,   döhbra dag idag,  först i skolan skulle vi städa,  vilket jag typ inte gjorde ..,  tycker att skolans 'bra' städerskor ska ta hand om dt jobbet,  fast dom verkligen suger xd,  sen hade vi typ så ska dt låta i skolan,  och vi drog och köpte godis, läsk och massa, sen hade vi så kul (tråkigt,  medt där till lunch, och sen käka jag och drog hem,  väldigt soft må jag säga, jag gick hem och va hemma och typ inte gjorde ett skit,  sen kmo miranda och syrran o tony och så hängde jag me till den 'riktiga' tomten,  och miranda gav hon tomtes tjej,  tomtefrun elr vafan hon heter en önskelista och sa -  aså, duvet mormor hon ska inte va hemma i jul. för vi ska till helena och janne, och jag me,  looova att inte glömma dt,  så ni inte krm fel .  haha, så jävla gulligt (a)<3,  världens underbaraste äh hon verkligen är hon den ungen, .. ibland ;d,  sen drog jag hemåt och sen käka, elr nej dt gjorde jag innan tomten xd, skitsamma,  sen satt jag vid datan och hjälpte mamma med , och snackat me johan också, hah, dt får man inte glömma ;d,   men nu ska jag kolla lite på tv sen sova,  för imörn äre den efterläängtade avslutningen,  yees! sen så venne om jag ska på bio efter?,  annars kanske jag ska träffa matte, aja jagvenne, vi fårse, .

over n' out

image200

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0