lalallaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

 image63


























 TJABBA TJENA ! 
idag harj ag vart på stan, dt vart ett par byxor typ kortbyxor & två linnen, den på bilden ( blått ) & ett på rean på hm, typ vit med svarta döskallar, jaja dt kosta iaf 30 spänn, dt kan väl va bra och ha ,  och jag såg typ massa på satn idag,  en viss person som jag verkligen inte viljat träffa,  va inte specielt fixad :|  men aja, nu sitter jag här och lyssnar på mcfly - i've got you skithögt, elr a nästab iaf . CUUUZ I'VE GOOT YOU !  lalalalal .
och jag är jätte trött,  och jag saknar KLAAARRAAAAA och har ingen aning när hon kmr hem, fan hon har avrt borta hela sommarlovet,  men aja veckans roliga är iaf på torsda  ,  birka paradise ,  YEAAAH  ! here we come, .. again .  haha, verkligen finaste båten och på natten typ vid 2 3 så öppnar dom taket ( om dt inte regnar ) och man kan se stjärorna ,  haha många minnen därifrån, och jag ska dansa , fast jag dansar ganska dålgigt kan jag medela, tyvärr ! ni skulle sett mig förra gången där, jag va typ drogad,  nä men fult vare ,dt går inte att besskriva, men man kan väl säga att alla kolla på mig, och jag märkte inget ? typ störd , men vafan dt va dårä.  nu ska jag rocka loooss, elrinte . fast mina kusiner är ju så tråkiga dom dansar typ inte, men dt får duga me syrran och mum .,  ska få upp morsan på the danceflooor, hahahhahaha .  men nu ska jag gå .  bajbaj .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0