pretty ricky - shorty would you be mine

 AH TJA !


PERSONLIGT:
Vad heter du:
  Frida
Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig:  oskaaar :o , dom trodde jag skulle bli en kille !  gaha x| 
Vart bor du: Noooorrköping .
Hur lång är du: 163 cm lång typ
Ögonfärg: typ blågrön grå ?
Hårfärg:  blondie,  med typ rödare slingor i .

KLÄDER:
Vad använder du just nu för jacka:
  dt ä sommar ? :D
Vad använder du just nu för skor:  olika
Vilka kläder skulle du vilja ha just nu:  en massa .
Hur mycket köper du kläder för i månaden: not much, enligt mig iaf .
Vad har du för jeansstorlek:  olika .
Vad har du för skostorlek: 39-40
Vad har du för tröjstorlek:  ehm,  xs s m  8-)

SENASTE PERSON SOM..
Du pratade med:
mum.
Du pratade i telefonen med: miraaaaaaaaaaanda :D
Du gick på bio med: kusinen sara .
Du gick på stan med:  med syrran för typ en vecka sen ;D
Du kramade: mami
Som såg dig gråta:  dt krmjag inte ihåg, ingen brukar se mig gråta .
Gav dig beröm: jao, mamma .

HAR DU NÅGONSIN..
Sagt jag älskar dig och menat det:
  to tha familjen ,  and freinds .
Bråkat med ditt husdjur: haringet husdjur :/
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag:  nope ?

STUFF:
Är du ensam nu:
  yes .
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta:  sean kingston - beautiful girls
Vill du gifta dig: ofcourse, ngn dag  8-)
Vill du ha barn:  aao, när jag blir stooooor, hah xd

EXTRA STUFF:
Tar du droger:
ne .
Vad är du mest rädd för: är orädd . 8-)
Vem hatar du verkligen:  typ en i klassen .
Varit kär:  japp .
Kör du bil: not yet . xd
Har du ett jobb: nope .
Gillar du att ha folk omkring dig:  oftast
Har du någon tatuering: no, men vill ha .

DE SENASTE 48 TIMMARNA, HAR DU..
Gråtit:
nope .
Köpt någonting:  nope
Varit sjuk:  nej
Sjungit:  yes
Sagt jag älskar dig:  till mamma .
Velat säga till några att du älskar dem:  ehnae ?  jag säger dt om jag vill dt .
Träffat någon ny:  nope
Saknat någon: klasskompisar .
Kramat någon:  japp .

VILKEN..
Tidning läser du:  
veckorevyn :D
Buss åker du oftast:  åker oftast spårvagn,  2an fridvalla xd
Dag fyller du år: 9 mars .

SENASTE..
Film du såg:
ngn film igårkväll på 1an, nån krigsgrej  :P
Sak du stal: jagvenne,  jag själ inte saker ?
Mat du åt:  macka .
Låt du hörde:  pretty rick - so confused

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0