sluta drömma om dt ljuva livet,vi krm aldrig va med om dt .

idag vakna jag typ jättetidigt, vid 9 ,  då satte jag som vanligt på tha campjutaZ, och satt där ett tag, sen träffa jag klara, vi va väl ett tag, sen så gick hon hem och skulle äta, sen har jag så sjukkkkkkkkkkkkkkkkkt onti  magen och jag ska på bio ikväll,  fanskap om dt inte går över tils dess !  men nu ska jag käka jordgubbar ,  bye suckers ! (;

passar på att lägga in bilder ifrån landet och litesånt .  | madrassen har klass ,  jag påstår inget annat .


image64



 





hitta en gammal låt idag ,  jarule ft. ashanti -  mesmerized
sen ngra nya ( nyare ) |   kanye west - can't tell me nothing
mange shmidt ft. petter - giftig
 älskar dt " mettaliska " i början, sen krm dt dåliga men iaf värd en plats, .. för starten ,  nb ridaz - baby girl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0