......

 idag vare skola, tråkigt som vanligt, hände väl inget speciellt menjaja, efter skolan va dt utvecklingsamtal, dt va ju inte bättre kan jag säga, menmen,  käka nyss, & snart ska jag göra musikteori om dt stavas så, sen matte, har musikpro på freda & jag kan verkligen ingenting? liskom " höj tonen till fortisimo? uhm, eh va? sen mattepro på freda, procent& algebra, bajs !  jajamenmen,  som sagt nu äre väl bara att plugga,  men dt är bara denhär veckan kvar sen är dt en vecka till (a)  sen ja, en vecka till, sen fredan där äre skolavsluting, elr mer exakt, SOMMARLOV ! :D  längtar så jag dör asså !  :)   men dt blir en allmänt tråkigblogg idag, och kort ?  fats jag brukar inte skriva mkt,  men tjarå !   reggae, ingen sommar utan ragga ! ;D  


image19

  image23





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0