fridaelvy,

 dagen börja klockan 9, & då ville jag kolla på tv, doktor phil,  dt handla om typ mobbning, och så vare en tjej som mobba andra och hon ba "  jag har blibit mobbad förut så nu äre min tur att mobba andra "  asså !!?   så dum i huvet såre inte finns,  onormala människa !   sen så satte ja mig vid the compjuter,  och nu tänker på om jag ska hänga med ut till landet, för jag va liskom sjuk igår,  asmycket feber& massa,  & nu är jag frisk? xd  elr iaf mkt bättre,   asså jävla människa, hon mobbarn, djfojsopsoåjsogjsåojgsogjkdxf,mvckumovuviimfd.  men jag tror jag hänger med ut till landet, för jag vill målaaa !   men nu ska jag göra matte, söjgsdjgs för dt också ! xd   


 hejdå ! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0