ingen thailand för oss,

jao, dt blev ingen thailand fast vi hade beställt, om jag inte sagt dt redan?  men jaja, vi får väl vänta.  idag har jag inte gjort någotannat är pluggatpluggatpluggat, plugghästarn next ?  ae, men musikteoripro är dt imorn, asså bajskorv fördt, sämsta lärarn så dt gör ju inte saken bättre?  & idag vare mattepro i skolan, sen vare en engelskauppsats som skulle vart inne den härveckan, som jag har glömt, så den till månda, 6 matteläxor, har fna inte hunnit, !!!!! , men den här veckan& i helgen ska jag göra klart allting,  .. äre tänkt 8-)  hah, ;D  men jaja, imorn äre skola igen & jag är trött nu, så flummtext är att räkna med, x|  jaja, snart ska jag kolla på ghost wispers, dt är bra, & imorn äre världens goaste mat ! :D  men somsagt, tv ska jag se på nu, & sådär, men tjarå ! & liskom inte för att skryta 8-) så kanske jag ska få en stereo med tv i ! :d;)



image27 låtlista enligt mig:

Paulo nutini - new shoes
snook - 1990 nånting
t-pain ft. akon - bartender
justin timberlake - summer love
jay-z - never change
deepside - what i need
timbuktu - the botten is nådd
bow-wow ft. r. kelly - i'm a flirt
sammie - first time
augustana - boston
sammie - the crazy things i do for love
Iloyd ft. lil wayne - you
imajin ft. game - rainfall
bobby valentino & timbaland - anonymous
sammie - come with me






imorn,  2/6 . 
 
fårja se va jag gör, kanske ska träffa klara, men vifårse, på kvällen drar hela tjocka (trorja) släkten ner till janne, han fyller år idag så vi ska typ grilla, mumms !  sen gick musikprovet över förväntan, fick lite hjälpt baralite faktsitk, av viktor, men jag hjälpte han nästan mer? :D jaojao,  matte gick ganska bra med tror ja, så jävla skönt, att dom proven är avklarade så man slipper tänka påt mera,  grattis i efterskott sara månsson & grattis janne idag ! :D
men jaja, är riktigt pigg nu, har ingen lust att sova, känns som om jag kan va uppe hela natten nu, har fettbra musik nu också, som håller mig uppe ! :D  skönt med freda också, bara två veckor kvar sen till skolavslutningen, så feeettskönt !  men jag vet inte va man ska ha på sig`?  men dt fixarsig nog,  men nu orkar jag inte skriva mera, så tjarå ! ;D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0