lalalalaaaa

tjabbatjena, idag har jag inte gjort nånting,  vakna astidigt  för jag hade riktigt ont i magen,  typ vid halv 7? x|  och då kolla jag på mogli filmen,den vetni? ;o  sen så såg jag den, & efter käka jag lite, och sen så drog jag till maxi och fixa en bikini, hitta en ganska fin, så den vart dt, sen så åkte jag hem & här sitter man, elr har kolla på tv efter maxi och datan, & nu läser jag gamla (?) frida-tidningar, dom va mtk bättre förr? jaja, sen så ska jag se på  tv som jag typ har gjort hela dan,  tvn va en bra uppfining ;d  menmen, nu ghost wispers, jagvet att jag inte kan stavat?  dt programmet är iaf lite bra, höjdpunkten på dan vafan, ajja, hejdå nu,  heeeeeejdå.    
 
                                                                                                                                                                

image10
                  
                                                                                                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0