lantis ^ :D

 idag har jag vart på landet, vakna först vid halv 10 typ, sen käka jag och efter ngn timme drog vi ut till landet, miranda, sara, thomas, mamma,  & jag, sen kom dt ut ngra flera, peter som fyllde år bjussa på glass, mums ! :D sen måla vi klart den bruna färgen i vårt renoveringsproekt (stava x| ?) sen så körde jag& sara en rond i pingis, va väldigt dålig faktiskt, men vafan xd  jag lovar, på midsommarafton ska jag klåer alla ! :D men jaja, sen så gjorde vi inget? sen drog vi hem, & så satte jag  mig vid datan typ direkt, ovanligt 8-)sen har jag typ kolla på fear factor, så jävla äckligt, dom skulle käka blodigen korv? stinkskalbaggar? & grisögon med rutten bläckfisk, ?  ehm sen typ grisögon med blod?   ´jag höll på att spy, ärligt ! jaja, nu ska jag se nån kriminalare film på tv, så roligt ! 8-)(y) 
finns inte så mtk mer att skriva nu,  så tjarå !

                        petter - repa skivan   |   timbuktu - lika barn avvika bäst






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0