Thailand next ! :D

image13

japp, så sant som dt låter,  Thailand den 14 mars år 2008, elr 5 dagar efter min födelsedag 8-):D  menjaja, idag har dt varit en jävla massa konstiga saker,  först begravning, & jag stortjöt verkligen, & jag fick värsta panik för när jag såg kistan tänkte jag " asså där ligger min morfar"  så jag fick panik& vart asrädd, så då börja jag tjutasom en apa, sen när dt va slut gick jag ut så fort som möjligt& krama om mamma, fast dt va ju min första begrvning, men gud dt va jätte jobbigt men jag hade min syster brevi, & hon höll om mig, jag älskar henne så ngt enormt, skulle aldrgi klara mig utan henne !!!!  sen efter en fin begravning så åkte vi & fika i ett hus, nivet där i himelstalund ett rött hus på sidan där`? :D , dt va inte gott, kan ngn säga mig varför man lägger in citronsmörja i en bulle? dt ska väl va hedligt , kanel ! ;o  men jaja, sen så åkte vi hem efter dt & bilen låter skrot, så vi åkte till toyota som sa att bromsarna va sönder, så vi kunnde inte köra den hem , & mamma fråga om hyrbi, då vart jag sur typ xd jag bah, " va ska vi ha en hyrbil till när dt finns en jävligt bra uppfinning, cykeln? "  så efter lite övertalande så strunta vi i en bil& gick hem ifrån lagerlunda upp till kära eneby,  & efter dt käka vi en äckligica pizza,  elr äcklig& äcklig, ganska go.  & nu sitter jag här, snacka med klara nyss i telefonen, jag fick frågor eftersom vi ska praoa imorn så då skulle vi ha frågor,& för ni som undrar,  jag ska städa, !väldigt najs, & jag börjar 20 över6,   nu blejre nog tjave, tjarå :D 
                                   
                       Mamma& syster,  ni är dt bästa jag har ! :)<3

image10image14image9


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0