tjohej !

Idagens dag har jag/ är jag med sara,  och vi ska snart ner till maxi och käka glass?  snowslash ska jag ha 8-) soft som fan, sen så kanske sara ska sova här, fast dt vet jag inte men jag tänkte fråga henne nu om hon vill, ? xd hah :d men dt får vi se, för linda ska på match ;o ovanligt  8-) hah narå, men nu ska vi gå till maxi& käka glass som sagt, hejdå grabbs and tjejjs.



23.54  -   fettgött !

hejhej,  fanasså jag råka tog bort bloggen så nu måste jag skriva om, & jag skrev liskom mer än vanligt, sen bah försvann dt ? ;o aja, dan va skitsoft iaf,  somsagt vi hade en " utflykt " :d, ovanligt när man är med mig 8-) dt börja med en jakt på min pappa, & jag missan twice,  för att jag är så långsam på cykeln & är sämst på att skjusa, och sen när man kom hem etfer en 30 min så sägerom att han letat efter mig?  xd aja sen, så hade vi lite soft cykeltur i en park , & lite senare än dt så kolla vi på film, harry potter - fången från askaban,  sen så läste sara för mig, en kroatisk folksaga, - flickan som grät diamanter istället för tårar,  som jag typ läst milljontals gånger, men sara hade aldrig läst klart den ngn gång eftersom den är milljonersider lång, men aja, sen så fixa vi lite, &  sen gjorde vi en bana med lego, våran pasion ! ( om dt stavas så )  den vart najs,  sen elr nu, så sitter jag här igen& skriver den här jävla bloggen en gång till för att datan är en bajsdata, och sara läser frida-tidningar, sen lite senare än dt blir dt kanske film`? om sara som icke är en nattuggla, kanske vill sova, men vifårse.  men nu säger jag gonatt, och hejdå,  bajsblogg !    hare fettgött allihopps,  ajuste, landet imorn, måla hoppas jag, sen äre sönda, då blejre nog läxor x|  månda& hela veckan framåt, skola. blööö !  men återligen, hejdå och gonatt,  nattuggls,

klara niklasson, nu fåru fanemig tare hem asså, saknar dig så ngt enormt mkt !!!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0