kill yourself kill yourselF

tjenamors, på toppenhumör idag! ;d, japp idag hade jag 20 min sovmorgon, göttans göttans, så ingen stress denna morgon, sen drog jag till skolan och va trött som fan, och pgr av trötthet vart jag lite halft cp idag, så jag garva åt allt& alla, dt har aldrig vart så kul när en person bara kmr fram och säger "hej", garva som ett animal aså, trodde jag skulle dö elrnåt, sen så hade vi engelskalektion me våran ÄLSKADE bitten, elrinte., och hon envisades med att jag, JAG av alla som hållde på att dö av trötthet skulle gå fram och skiva ngra meningar som vi jobbat me och jag hade inte pallat konsentrera mig på att stava rätt och där står jag och inte ens kan stava "friends", och hon stog pricis brevid mig och rätta allt jag skrev fel och sa att jag itne jobbat på hela lektonen, vilken jag gjort! inte pratat på hela lektionen och verkligen kämpat, och JAG, JAG JAG JAG, hade INTE jobbat?, jag bah ursäkta, här uppskattas dt att man liksom kämpar för en gång skull, " du har ju inte jobbat ", men jävla hora draåthelvete., sen börjar kärringen ( ärligt talat, dt är verkligen dt rätta ordet ) babbla om att jag skulle växa upp och massa, jag verkligen älskar bitten - 8-) , ah sen vart jag på bra humör och sen kom jag hem efter en trööttsam dag och drack efterlängtad varm oboy, för jag hade frusit ihjäl när jag gått hem., sen kom syrran och fråga om jag ville hänga me till maxi ett tag och jag hade ju iaf inget att göra så dt bidde dt, sen kom vi hem, - jag käka, gjorde läxor, sov och ah, satte mig vid datan., och snacka me jonany, han ska komma hit imorn också (y), finns ju som alla vet inget att göra här så, mm. fast dt är alltid kul att träffa han (a)<3, ne men nu måste jag sova., ääh dööötrött verkligen, hare så bra allihopa& gonatt ! ;d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0