lalalaalaaaa ! ..

 har ingen fantasi för rubriker längre, xd.  egentligen orkar jag inte skriva ngt för ingen roligt har hänt idag typ, skola idag va ju sådär,  ochså fick vi reda på resultatet på spanskaprovet, 88 av 98., aah okej dt får duga (y),  sen gick jag hem idag me julia och joanna, liten trevlig promenad sådär ;d, annars ah kom jag hem och satte mig vid datan och mamma har ngn kompis här också, som pratar konstant aså ;o, fattar inte hur hon orkar .. haha xd  nu kom syrran& mirreflirre hit också märkte jag, och jag hungrar ihjäl mig, ska bevisa mina kockkunskaper snart också,  köttfärsås me spagetti, wohoe!  svårlagad mat .. 8-).,  så tjingeling badring ;d

 helt underbar dag me dig, älskling <3


image163image165image162  <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0