mmbop, dadadnmmbop .

 aah hejhej,  idag har jag haft tråkigt, iaf nu på kvällen, dagen börja med att klockan ringer kvart över 6 och jag stänger av den och vaknar typ en halvtimme senare, och va tvungen att stressa hela jävla morgonen, sen drog jag till skolan och dt va väl som vanligt,  va dötrött hela dan, tyvärr., efter skolan drog elin och jag hem till mig och lämna grejjer, sen drog vi ner till stan,  köpte ett par byxor och sen hitta jag en t-shirt som jag verkligen vill ha men inte har råd me, jävlafittbajskorv.,  ah sen kom syrran och hämta mig och vi drog och köpte godis och pizza, oerhört nyttig idag,  sen drog vi hem,  sen käka vi och så,  sen vart jag på dödåligt humör,  och syrran och jag börja typ bråka, och mamma, aah hon håller ju som alltid me syrran, aah dt är ju självklart 8-),  alltid mitt fel, ALLTID,  antingen överdriver jag eller så äre jag som är sur och tydligen ingen annan, och alla bara klagar på att jag är sur, men vafan äh inte dom då? , sååå trött påt! ., haha, aahmm, aah nu ska jag se på idol, vilket redan har börjat och dt är jättetråkigt, och ingen är bra .,  och imorn ska jag träffa jonny,  och vi ska va hos mig och vi kmr inte ha ngt att göra,  för mor min har ju brutigt foten och har invaderat vardagsrummet stackaren,  så ah dt blir väl typ data, JIPPIE! verkligen kul aså,  verkligen... 8-),  fna va jag är posetiv idag, wohoe !,  känner att jag är på himlans bra humör idag,  vääldigt .. 8-),  nu har jag besvärat mig att skriva alltdt här, så tack för mig leverpastej !


So hold on to the ones who really care
In the end they'll be the only ones there
When you get old and start losing you hair
Can you tell me who will still care?
Can you tell me who will still care?

Mmm bop, ba duba bop
Ba du bop, ba duba dop
Ba du bop, ba duba dop
Ba du yeaah yeah

Mmm bop, ba duba bop
Ba du bop, ba duba dop
Ba du bop, ba duba dop
Ba du yeaah yeaah ! 
 
  haha, bästa låten när man va liten !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0