.snook <3

 idag känner jag mig allmänt deprimerad,   inget går bra idag och jag hatar vissa personer.,  och mit hår!  ärligt jag vet inte va jag sak göra med mitt äckliga håår,  måste ju göra ngt åt dt, men ändå känns dt inte som om jag har tid, jag venne hur jag ska göra heller,  jag vill ha lite blondare men änåd inte jävlatant-blondfejk blond färg, dt ska se NORMALT ut, och då finns dt bara ett jävla alternativ att göra, .. slinga, men då krm ju dt äckliga orange säkert finnas kvar iaf`?, mina hatfärger är rött& orange,  så jävla fult så jag dör !, fyfan.  AAAAH !!, sen bråka jag me mamma förut också,  jag råka gå emot hennes jävla fot och hon vart asförbannad på mig, men förfan ursäkta mig, jävla trött på hennes jävla fot nu, aså sen jag börja 7an har jag bara vart deprimerad känns dt som x|,  hinner inte me ngting ju?,   fattar inte hur elin har tid för läxor och allt när hon har träning 4 dagar i veckan elrnåt,  jag har EN dag som går bort, EN jävla dag, och ändå hinner jag inte?, jag hatar att gå i 7an!, allt är så jävlafitt jobbigt !,  & nu när jag läser igenom allt så vet jag itne hur många gånger jag har skrivit fan, jävlar och allt möjligt ,  324093 gånger .. `?,    ärligt talat, kan inte alla bara dra åt helvete idag !,  ahokej, inte alla,  inte jonny& elin och emma xd,   men vissa andra ..,  nu måste jag göra so eftersom vi ska redovisa för fjutt4oRna imorn,
 tjing tjong långkalsong !

18.44
på bättre humör nu iaf, haha xd,  har kämpat me att hittamassa bilder nu,  vissa ifrån jagvenne 2005 typ? xd
så sjutk roligt att kolla på alla xd


image168
image169



image182
image173













image177













image175

image180

image121



image181image178

image176image172












image185
image183image186

image184
image188
image187
image190
image189
image192
image193


image194

niice aaas !? ;o

image195














 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0