so why can't i turn of the radio .

 hooola amigos !,   igår va en helt underbar dag,  först och främst,  .. fredag, sen den 16, två månader med jonny (a),  och till sist så hade vi världens roligaste musiklektion genom tiderna!, dagen börja med att  jag vah dööhtrött som vanligt i skolan,  och jag somna på svenska lektionen?,  aah, fast som tur va bara i 5 min, vilket va bra (y), japp, sen hade vi ju musik, och just nu har vi en asbra lärare,  eftersom våran riktiga lärare tydligen gått in i väggen elrvare kallas så har vi henne ett tag nu, hon är verkligen bäst !, sen sluta vi vid kvart över 1 och så gick jag hem med joanna, sen satt jag vid datan ett tag , - käka och städa och sen kom jonny vid 5 typ, sen så myste vi och slappa och "kolla" på idol .. ;d .  haha,  aah sen drog han hem vid 10, sen ringde jag tönten elin som just nu är i malmö, förfan kom hem !,  sen så snacka vi ett tag, sen satt jag vid datan hela kvällen , och idag ska jag på stan me syrran troligen iaf? :d,  sen ikväll så ska jag va hemma och va me mamma lite och kolla på ngn film,  men nu ska jag käka frukost,   byyye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0