taaantaaa buddalashmuda !

The rain is falling on my window pane
But we are hiding in a safer place
Under covers staying safe and warm
You give me feelings that I adore

They start in my toes
Make me crinkle my nose
Wherever it goes I'll always know
That you make me smile
Please stay for a while now
Just take your time
Wherever you go

 colbie caillat - bubbly


nu tänkte jag va lite snäll mot min kusin som tycker att jag skriver så underhållande skriva lite om mitt händelserika liv,  (not .   idag har jag träffat jonny, dt vart på stan ochså gick vi runt lite och snacka, 
och dt va ju verkligen såhär toppenväder också måste jag ju påpeka, regn hela jävla dan, och snön?,  helt goone. dt va ju förfan snö igår, .. och idag?,  borta :o . plus, att nästa vecka äre första advent ;d.,  dt går döfort,   man kan ju hoppas att dt kan gå fort till sommarlovet också? ;o imorn äre skola, JIPPIE!,  funderar nästan på att stanna hemma och va "sjuk", men nej, icke, nepp, nix, no,  dt blir nog inte så ,  victor stackarn ska nog itll skolan imorn också?,  tycker synd om han, brytigt käken och får överleva 6 hela veckor me sooppa!?,  inget vidare inte aså x| , men aja nu mitt herskap ska frida månsson sova, och klockan är nu 22.00 och dt var allt ifrån ekot .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0