tuddiluu ..

Hej!  Jag har jättetråkigt .

1. Skulle du lämna Sverige för "din största kärlek" om du visste att du aldrig skulle kunna återvända?
Svar: nae,  inte om min familj och så bodde kvar här.


2. Skulle du kunna i någon situation mörda någon?
Svar:  aee. eller aså. ne xd


3. Du blir kär i din bästa väns pojkvän/flickvän. Vad skulle du göra?
Svar: ta en macka.


4. Skulle du sälja din vänstra tumme för 2 miljoner kr?
Svar: vadå, vill ngn köpa? ;o  haha.


5. Du får reda på att din pojkvän/flickvän har deltagit i en porrfilm. Vad skulle du göra?
Svar:  se på den, HAHA ;d


6. Skulle du kunna offra dit liv för någonting/någon?
Svar: inte helt otänkbart ..


7. Om du misstänkte att din flickvän/pojkvän var otrogen mot dig, skulle du läsa hennes/hans dagbok?
Svar: haha,  aa?


8. Du är hemma ensam. En främling knackar på din dörr och säger att han blir jagad av en mördare och behöver låna telefonen. Skulle du släppa in den personen?
Svar:  skulle fråga om han kunde ta mobilen ist.



9. Du hittar en plånbok på gatan med 10.000kr i. Skulle du behålla den?
Svar:  lätt!  ..eller venne :o



10. Skulle du kunna dränka en kattunge för en resa till Paris?
Svar:  eh, nae? :s

11. Ditt hus brinner och du kan bara ta med dig en sak, vad skulle du ta med dig?
Svar: hahahaha :o  inte en aning .



12. Du har tre val. Skulle du rädda 10.000 människor i Indien, 40 människor i din skola eller din bästa vän?
Svar:  hm,  indien .. ne .  och min bästa vän går på min skola såå ..  skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0