halululululllu .


hej :)
okej vi börjar med att berätta från igår.
jag sov hos elin.
elin och jag kolla på film.
mer film.
film.
och film.
nerå kanske inte så mycket film, eller jo.
men vi gjorde lite annat också, haha :)
vi uppfann saker.
ett hus.
hejja oss.

sen idag så drog jag hem vid 12 ifrån elin.

sen soov jag och läste.

klockan fem bar det av till stan och då träffade jag ida :)
vi snackade om killar och massa.
sen drog jag hem vid halv 8.

nu sitter jag här.
och imorn blir det att träffa linda på dan :)
sen troligtvis sverige match hemma hos mig på kvällen med lite folk.

torsda, träffa sara :d
fredag-lördag, landet med släkt och familj :)
söndag-måndag, två riktiga miranda dagar, vi ska hitta på en massa roliga saker!

sen blir det att planera nästa vecka :)
nån som vill ses?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0