musik <3

" duvet, vi väntar på ingenting och ingenting väntar på oss. "

" Min kropp är bara ett skal utan mening
Men det ekar mindre när jag fyller mig med dig. "


" Åh doktor, kan du ge mig någonting så jag blir sjuk, helt ur balans?
Åh polis, ta och nita mig och spärra in min längtan, min känsla och min chans...

... för jag har en hand, har en bomb, har en dröm, har ett skäl
jag ser en stad, ser en sten, ser en snut, jag ser en väg ut och den leder till dig. "


jag har ba världens bästa musiksmak.
punkt slut.
eller, dom här låtarna är väl sådär men texten är grym.
den första meningen passar in i mitt liv perfekt just nu,
vet inte varför men den bara gör det rakt igenom, helt perfekt ..
den andra meningen är .. ja, den är bara helt perfekt isej.
och den tredje texten är med för att den låten va bäst av alla dom där låtarna.
eller bäst av dom medelklassigt dåliga låtarna :)

annars då ...
igårkväll hade jag det asbra!
jag fick äntligen tänka på annat och jag känner mig faktiskt rätt så bra nu :)
hade jättekul iallafall och jag börjar sakta men säkert fatta att jag fått sommarlov.
jäpp,  men nu ska jag käka nåt och se på tv, hejdå :)

ooooooooch jag måste tillägga till mitt försvar att öl är hemskt äckligt :)
bra. hej.

bilder ifrån skolavslutningen;


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0