en fyndig rubrik.

och en fyndig hälsningsfras.

tänkte börja köra me lite schysta hälsningfraser nu
eftersom jag är så full med fantasi. 
fick ju på ett riktigt fyndigt sätt fram både kvällens rubrik och hälsningsfras hur lätt som helst, det handlar bara om att använda fantasin och låta den flöda fritt i hjänan. sånt därnt kan jag allt om. ni ser ju, min fantasi är ju nästan överflödig.  men jag har ju som sagt talang också :)  såklart.

annars då mina vänner har frida elvy månsson
tagit ett stort steg i sitt liv idag.
meeeen ni får inte veta vad jag gjort.
haha ;) nu ska jag sova. bye.
                                                                                                                                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0