" vi kan väl bara vara vänner? "

att va singel is the sheat.
man slipper onödiga bråk och man kan träffa sina killkompisar utan några som helst problem.
möjligheterna är oändliga som singel,  och livet glider vidare utan problem.
så tycker jag. förtillfället. och jag klagar inte :) wey, god bless me.

en annan grejj som ploppa upp i mitt huvud idag är mitt otroliga hat till meningen:
" vi kan väl bara va vänner? " .  den äcklar sönder mig och den fungerar inte ens?
det skulle isåfall va i ytterst få tillfällen.
död åt den meningen, den ger ingen nytta utan bara rent hat.

nu kom jag att tänka på en annan, till grejj.
hur ska man lättast göra slut, egentligen? utan all onödig drama.
jag vet för jag är bäst :)
haha, här är reseptet:
1.  tänk till innan så att du verkligen är säker på att det inte finns nån
annan lösning än att just göra slut.
2.  var beredd på att svara på frågan "varför?"  för den kommer garanterat att dyka upp.
3. tänkt igenom allt en gång till.
4. och säg aldrig och jag menar aldrig meningen
"vi kan väl bara vara vänner?" eller  "det kanske blir vi två igen"
jag spyr. är du säker så är du, det finns inget mellanting.

Kommentarer
Postat av: linda

varför är du så himla bäst på blogg :o

2008-06-15 @ 19:19:01
URL: http://lindaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0