ba tjena.


och jag tror för första gången i mitt liv att jag förstår mig på killar. litelitegrann.
iallafall killar som är som en annan kille som för mig nu är historia.
jag tror alla vet vem jag menar och jag behöver nog inte säga något mer.
ni undrar säkert hur jag kan förstå honom? (eller killarna som är som han)
jo, ni fårstår. egentligen gör jag inte det, haha. skitsamma.
jag fattar inte ens själv vad jag skrev.
men han är fortfarande både ful och en idiot så ni alla vet,
ajuste, pricis .. han. han dumhuvet :)
det står jag för och jag vet att det är många fler som håller med mig.
men ja,  som sagt. det vore fel att säga att jag förstår mig på killar (som han).
men en gnutta mer intresserad av hur killar tänker blev jag iallafall när jag läste den här bloggen,
kan ge er lite försmak:


.. " Hon tittade på mig med dem där rådjursögonen och sa att jag var klok. Hon sa att hon inte kunde förstå att en så bra kille som jag var singel. Jag sa att jag inte har sökt kärleken för att jag har blivit rädd för att bli sårad igen. Hon krama min hand och sa då är vi två.

I morgon om du ligger med mig kommer det bara vara en. Det kommer bara vara en som är sårad och en som uppdaterar sin blogg och skriver 120 tjejer, äntligen "

okej, ni kanske måste läsa hela inlägget för att fatta. haha :) .. eller kanske hela bloggen.
därför får ni här länken, och jag tycker faktiskt att den är värd att gå in på. bye.
http://lupum.blogg.se/

 


Kommentarer
Postat av: frida

yeah right ;)

frida power :D

2008-06-15 @ 10:36:48
URL: http://ffridajj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0