rubrejk.

Tänkte bjuda på ' in-acion-old-bilder' när jag ändå kollar på gamla bilder.
Detta är ifrån förra hösten.
Den första bilden, på mig då som även kan tyckas se ut som en gris
är en väldigt seriös bild, sminkningen är självklart made by elin.
Vi var sånna då, jätte omogna. 
Men vi är mogna nu, jag lovar, speciellt jag ..
...........................................
..Okej, det där kanske inte var helt sant :$
Vi kan vara riktigt flumma, typ innan lunch, efter och all evig tid framåt.
Och även cola kan på något mystiskt sätt påverka vårat beteende.
Godis, cider och chips med för dendelen.
Eller, all mat kan göra det.
Då har jag ooerhört kortfattat förklarat varför vår sminkning ser ut som den gör på dom här bilderna.
Bra ni fattar, hej.

image443

image444

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0