yo.

Y0!
Landet idag med min elin.
Peace.


Vi skulle klara vad som helst, vi skulle aldrig säga nej, vad du anförtror åt mig, ska jag anförtro åt dig.
- lars winnerbäck

Jag vet inte vem jag är men jag vet att jag är din.
- håkan hellström

 .. dom är kungarna på musik.
Iallafall just nu, haha och iallfall den här veckan.
Lyssnar på håkan hellström konstant aså, ledsen som glad,
han har en låt som passar perfekt oavsett humör.
just nu är jag jävligt glad,
och då är topp 3:
Håkan hellström - Jag vet inte vem jag är.
Håkan hellström - tro och tvivel
Håkan hellström - uppsnärjd i det blå
.. sen måste jag ju säga att början på ' jag är inte skyldig nån nåt'  är helt underbar.
 Peace!

 image420


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0