Glöm dina bekymmer, imorn kommer nya.


Yomenwhaaaaaaaautsuppp :)
Det vart Fredag för en timme och 17 minuter sen.
Vad betyder det?
Ingenting.
Eller en dag mindre fram till skolan.
Och en dag mindre till noprovet som jag inte pluggat till alls.
OM jag längtar 8)

Nae det var inget roligt att skriva idag.
Jag ska nog ssusususususususssssssssa istället.
För jag är aaaptrött.
puss.

Den som listar ut vart jag fått min rubrik ifrån får  .. äppelskruttet brevid mig här :)
Vilka vill vara med och tävla om detta fantasiska pris?
Alla, eller hur?



MHMM så frästande :)
Detta exlusiva äppelskrutt mina vänner vill ni inte gå miste om kan jag lova!

Kommentarer
Postat av: LINZY THA MAN

ÄCKLIGA ANDRA AVENYN :D

2008-10-31 @ 01:43:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0