Jag känner värmen från din hud, bara lukten gör mej svag.

i'm happppppppppppppppy.
yeah.

det är jag alltid nu för tiden, när jag är i skolan.
iallafall på morgonen, haha.
jag liksom lyser upp klassrummet på morgonen med mitt leende.
( ingen ironi, faktiskt )
damn i'm good ;)

och FYFAN vilken bra dag det va idag.
HELT SJUKT :)

och bion, haha.
satt brevid världens bästa kille :)
världens bästa dag, tack vare han.
åh nu kan jag väl ändå säga att jag kan vara säker? va?
<3

 du är världens bästa vän <3



kan ju även meddela att jag fick sämsta betyget idag, i matte.
g - .
HATAR MATTE.
aja, nästa gång ska jag kämpa mer.
har verkligen tappat all lust att plugga, är helt slut.
men nu har jag ett vg och ett g- ..
sen får jag vg eller mvg i spanska tror ja.
g i so, g i svenska. ( tror jag, har inte fått tillbaka proven än )

ska kämpa mer nu,  för jag vill verkligen göra bättre ifrån mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0