en rolig rubrik, hej.

vill ni veta resultatet på spanska provet?
jag kan tänka mig att ni dör av nyfikenhet, right?
och det vill vi ju inte, att dom 4 st läsare jag har ska dö.
nej.
så  ....

here it goes ..
mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmvg.
i'm so damn good!
haha.

mitt första mvg så jag har all rätt att vara såhär glad.
även fast jag varit sur hela dan typ.
men det vill jag inte ta upp, för alltså.
det är skitlarvigt.
jag är larvig just nu.
mitt humör är ruskigt larvigt alltså.

haha.
nej, jag ska skärpa mig.
på riktigt, utan ett skärp.
haha kuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuul frida.
jätte.
nej.

ae men ärligt nu.
jag deppar för att jag gillar en person.
och han gillar mig med ( tror jag, rätt säkert )
haha. är jag inte dum eller?
och då undrar säkert ni varför jag deppar?
jo, jag med haha.
ae, men jag är rädd att allt det här bara ska försvinna typ.
men vafan, NU SKA JAG VARA GLAD OCH LEVA I NUET.
herregud, varför kan jag inte bara vara glad?
nu är jag glad.
typ.

tjohej.



Kommentarer
Postat av: amandakarlsson

hah jag brukar läsa din blogg , en läsare har du iaf ;)<333

2008-10-22 @ 21:26:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0