Jag har börjat att ..

Ah ni, nu har jag börjat träna! Nu är det gym två gånger i veckan och om 2 veckor börjar dansen. Plus att jag går hem varje dag från skolan. Känns riktigt bra att komma i form!  Dock har jag väärldens jävla träningsverk i magen. Men det får man leva med ett par dagar rå .. ;) Elin har ju varit sjuk hela veckan. De inte lika kul i skolan juu ;o Men de funnnnnkar.


Annars så mår jag SÅ bra just nu! :) De sjukt. Och saker förvånar mig hela tiden. Bra saker. Äntligen är jag sådär glad igen!

Seeeen .. har jag fått min praoplats nu också.
Haha först fick jag öb!!?  Men jag kunde som tur va ändra, så nu ska jag va med klara på nåt café i sandviken. Blir nog rätt najs förutom att ta bussen varje dag. Men ah, själv är man ju inte iallafall :) 10-15 så tiderna är helt okej.

Idag har jag bara hunnit med att sola och träna med linda. De va feeettttnajs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0