torsdag


jag vill dansaaaaaaaaa :|
funderar på att börja ragga dancehall till hösten med, alice äru på? ;)

nu ska jag duscha, sen kmr linda och så ska vi dra till maxi.
ikväll träffar jag nog elin.

HAHA igår vart ju en bra dag, not.
underbar början med sol och klippor med elin.
sen börja det regna, vi kunde inte åka hem, vi var hungriga, det fanns ingen mat typ .. med meeeeeera. haha .. så fail.

ae nu måste jag skynda mig, linda kmr om 10 min och jag ahr inte duschat än.
haha kmr fan inte hinna :|

HEJDÅ :)

Kommentarer
Postat av: alice glimsöö du vet ;)

klaart jag är påå ;) men ärligt alltså ska vi satsa elr? :d

2009-07-16 @ 13:23:28
URL: http://aliceannica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0