mmtjena

har så jävla tråkigt bara ..


du har under den senaste månaden...
målat dina naglar: yes
haft mens: mm
kysst det motsatta könet: haha ja ..
sjungt en tjejsång: har jag nog ;)
dansat framför spegeln: haha lätt.
hoppat studsmatta: mjo tror jag faktiskt :)
varit kär: inte kär direkt, nej.
skrattat med din bästa vän: om jag har! 
varit utomlands: nae
hatat någon: aaop

köpt kläder för över 700 kr: tror faktiskt inte dt :)
köpt mat för över 100 kr: yes
pussat en kille: ja
köpt skor: nepp
önskat dig långt långt bort: ja.

Vad...
har du på dig: linne, stor skjorta och trosor
är klockan: 15.45
ser du om du kollar rakt fram: dataskärmen
älskar du mest på denna jord: mina vänner, min familj :)
har du för tapeter i ditt rum: inga, vit färg ;)
är ditt favoritgodis: allt möjligt
använder du för mascara: venne varen heter ..
är det pinsamaste du har i din väska: har inget pinsamt?
tycker du om killar: ja, men en kille lite mer kanske ;)
brukar du göra en lördagskväll: träffa kompisar, eller chhhhhhhhhilla ;)



Vem...
är din bästa vän: elin :)
är närmast ditt hjärta: familjen!
inspirerar dig: finns många
tycker du är coolast i din klass: eh .. jag? ;)
hatar du: don't tell yaa.
pratade du senast med: mamma
pussade du senast: men haha .. :|  robbe.
tycker du ska göra detta test: veeeeeeeeeeeennnne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0