april.. typ den 15.


premiär på halvars, check.
knäck, brownie och pecanötkola. MUMS.
va där med min bästa vän och min älskade pojkvän.
sen drog elin hemåt och jag och anton kolla runt lite på stan och tog en fika.
sjukt mysigt! är så himla kär. åh.. jag börjar sakna dig direkt när jag tänker på dig anton! och.. elin, jag älskar dig min fina vän

sjukt mycket som händer nu, familjemässigt.
väldigt jobbigt, men gud vilken grym mamma jag har! hon är så stark.
jaa min älskade mamma.. jag bli så ledsen för hennes skull :(
börjar nästan gråta bara jag skriver det här..

ae nu ska jag dra mig från datorn och fortsätta med matten.
np imorn och jag känner att inget sätter sig i hjärnan.
ääääh jag känner mest typ att jag inte orkar bry mig, det går som det går!
LÄÄÄJJJTÖRRR RÅÅ :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0