blablablaaaaaaaaa




"everybody needs inspiration,
when the waves are flooding the shore,
and I can't find my way home any more.
cause there's no guarante, that this life is easy"



min dag..
vakna upp, skitdåligt humör, ont i huvet och inget gick som jag ville.
drog till skolan iallafall och drog hem 2 lektioner senare.
nyss snackade jag med nån tjej på facebook, hon blev lack på mig och kallar mig bitter för att jag inte palla snacka med henne på msn..
jag känner henne inte alls, har aldrig sett henne och hon är 6 år äldre.
liksom vafan vill hon mig? haha
nästan lite creepy.

annars då.. i'm disappointed och jag ska sova nu.
jävligt härlig dag det här, eller va säger ni? :) big no.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0