det är förjävligt


nae fyfan va stressad jag är.
sjukt stressig vecka.. och jag orkar verkligen inte.
brukar fastna här istället när jag har lite press på mig och det ger ju inte kanske så dögrymma resultat.
 
nu äre iallafall repitioner fram tills torsdag och jag måste träna mer på dansen.
på torsdag äre 4 konserer (från morgon till kväll alltså).
mitt på allt det är det so prov på fredag.

så jag måste träna på dansen, hitta kläder till både dansen och konserten.
bara det är jävligt jobbigt.
plugget får en ju inte att må så jävla mycket bättre heller.
ae fyfan vet inte va jag ska göra aså.. jag vill bara sova bort hela veckan.
jävligt synd egentligen, för den sista konserten i 9an ska ju va nåt kul?
ae det är ju bara att tacka våra förjävliga musiklärare. tack så jävla inte mycket :)

jävlaaaaaar va många gånger jag sagt jääääävlaaar.
ae men plugget då.. jävla skit


Kommentarer
Postat av: sanna

jävlar vad det lät stressigt ;)

2010-04-27 @ 16:05:34
URL: http://jealousminds.blogg.se/
Postat av: frida

haha ja.. eller kanske inte men det känns så! förjävligt aså

2010-04-27 @ 16:50:11
Postat av: Ida

Nu har jag en tävling i min blogg där DU har chansen att vinna en jättesnygg ring!



Jag har även en hel del ringar till försäljning så titta gärna in : )

2010-04-27 @ 19:20:48
URL: http://imfaccessories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0