hallloo


tro det eller ej.. men jag saknar min pappa.
inte snackat med honom på ett tag.
min bästa idiot pappa.
världens jävla idiot kan han va.. men när han anstränger sig, så är han bra.
ae fan va jobbigt det blev nu.. haha :(

sov hos elin till idag, åkte hem för ett tag sen och nu fixar jag mig lite.
ska köpa en grej och sen dra in till stan med kusinen, najs.
efter det bär det av hem till min underbara anton och sover sen där.
imorn ska jag träffa ida antaglingen, hoppas på fest! är rätt sugen faktiskt.
lördag så.. ska familjen käka en jävligt otraditionell påskmiddag, potatisgratäng och oxfile. jag klagar inte kan jag säga :)

ae nu ska jag bli klar snart!
PÅSKLOV OCKSÅ! JUSTE.

 
bjussar på lite smågamla bilder sådär

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0