måndag


va dålig jag blivit på att blogga haha..
känns inte som tiden finns där för det och har inte direkt nån lust heller.
meeeeeeen nu när jag ändå börjat..
fredag: javafan gjorde jag då..haha. juste, jag träffade anton! blev ju inte melodifestivalen, kanske tur det eftersom jag hörde att det va rätt lamt. men grattis ida iallafall!
lördas: först en tripp till stan med linda. sen drog jag hem till elin och chillaaaa lite och sist men inte minst åkte jag hem till anton och sov där. maaaaaassa mys!
söndag: väldigmys dag med min anton. va helt sjukt seg hela dan och låg typ bara i sängen.. förutom när vi tog promenad och såååååååååå.. men aaa nu ska jag fixa mitt hår och sen dra till skolan.. jaaaaaaaaag vill inte haha :(


känner för att lägga upp den här helt sjuuukt fina bilden på karin.


Kommentarer
Postat av: lisa mjösberg

jättefin bild! <3

2010-04-19 @ 21:33:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0