älskling


en helt underbar månad.
jag älskar dig anton




Kommentarer
Postat av: Angelica Blick

sv; hej hej!

Jag jobbar nästintill heltid vilket ger mycket klirr i kassan så att säga :) min stora "hobby" är design, mode och kläder så de är dit ganska mycket utav mina pengar går till. Sen sparar jag varje månad ungefär halva min lön, men de är en annan femma :) Man kan väl säga så att vissa personer gillar at rida, spela fotboll och sånt och har utkostnader till sånt, medan jag har "utkostander" på kläder då de är min "hobby" hehe svårt att förklara :) Jag lägger mellan 2000-5000 kr i månaden på kläder ungefär.

åh fasiken vad glad jag blev nu :D åh nu vill jag bara ge dig en stooor fet kram! TACK! kram!

2010-02-08 @ 01:38:39
URL: http://angelicablick.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0