...


vakna upp brevid bebeee, underbart.
drog hemåt och sen in till stan med alice.
fika, sen hemåt igen och sen träning.
nu ska jag städa mitt rum, haha det behövs kan jag säga.

imorn är det ingen vanlig dag för det ärrrrrrrrr..
ELINS födelsedag! jag kommer till dig en stund imorn och firar dig :)

inte bara det.. utan 1 månad med anton också.
helt perfekt månad.
ska hem till han också efteråt.

vet ni.. jag är så himla lycklig och jag är så himla kär.
puss på allt baaah ;)


grattis (i förskott) världens finaste och bästa vän!
du är guldvärd och är nästan som en syster för mig.
vi kan snacka om ALLT.. haha.
vi har båda lyssnat lika lite på no lektionerna i 5an.. haha.
vi tänker nästan likadant, du & jag.
vi står ut med varandra 6 dagar i veckan.
vi är galna i choklad och älskar bröd.
vi är lite patetiska och töntiga.
men vi är samtidigt lite coolare än alla andra.
(vi ska ju som sagt va vara glada att vi inte är som.. haha ja precis)
det jag vill säga är: mitt liv skulle absolut inte va såhär bra om inte du var min bästa vän, och jag skulle aldrig va såhär lycklig om inte du fanns.
you are the best.. helt enkelt.
jag älskar dig kexet

hoppas du får en helt underbar 16 årsdag!



Kommentarer
Postat av: Kexet

hahaha, gu va rörd jag blir!

vi är töntiga och patetiska MEN på ett extremt coolt sätt! jag älskar dig roffapoffa, du har gjort mig till en mer framåt-männsika och utan dig skulle jag nog varit bästis med du vet vem .. jag är dig evigt tacksam tack vare det! ;) du är som en syster för mig och vi ska hållla ihop för alltid!

2010-02-07 @ 12:10:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0