hallo babes!


gud vilket bra lov jag har haft än så länge!
det startade med fest och övernattning hos ida, riktigt nice.
träffade mycket nytt folk och mycket dans blev det.

lördags..
träffade jag min älskade vän elin.
och visst fick vi till en film! annars är riktigt soft kväll med mycket godis.
söndags..
träffade min underbara anton. det blev mys, såklart. och lite matlagning. vilken mästerkock till pojkvän jag har!
dan efter vaknade jag upp med mysiga pussar och sedan kollade vi klart på alla eva och adam avsnitt. BÄSTA fan :) sen åkte vi hem till honom. bastumys och tvspel, lite sovande för min del och ja lite allt möjligt gjorde vi.

vaknade upp idag igen med massa mysiga pussar och kramar. det är nog bland det bästa som finns på morgonen :) mamma kom och hämta mig rätt skapligt och sen drog vi in till stan och köpte födelsedagspresenter till mig.. hoppas jag får använda kläderna innan jag fyller år.

jääävvlar va långt det här inlägget blev.. typ.
nu ska jag iallafall möblera i mitt rum.
LATER ALLIGATER.

kom på att det är den första natten jag sover ensam nu, sen lovet började.
inte alls kul..
PUSSIPUSSI



tjaa.. snyggingar?


ullala.


party.. och feströkning. jarråh!


Kommentarer
Postat av: ida

FRIDA FYFAN

galet<3

2010-02-25 @ 00:49:52
URL: http://iduuuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0