halloojjjj

kom precis hem från skolan, några timmar för tidigt.
eftersom spårvagnar och bussar lagt av så fick man (eller dom som bodde lång bort) åka hem. haha jag bor kanske inte så långt bort, men jag tar ju chansen ändå såklart :)

när jag börja ta på mig varma skor och grejer så kom matte förbi, väldigt länge sen jag träffa honom! inte snackat sen han sluta 9an för typ 2 år sen. men ja, fick reda på att han nyss tagit körkort och fick hänka i hans golf hem, haha :)
jävligt snällt iallafall!

annars då.. själv hemma tills freda, de naajz.
måste dock plugga så jag kan inte direkt utnyttjat (n) haha
nu ska jag sätta på hög musik och.. städa/dansa/plugga.
puss på allt för jag är glad! wi.

  

Kommentarer
Postat av: emma

söötan!

2010-02-03 @ 21:55:53
URL: http://eljungberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0