tisdag


Vad heter du?
Frida elvy månsson

Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja?
javenneeee.. frida funkar bra tkr ja!

Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig?
oskar vare ju tänkt dårå.. hehe.

Vilket stjärntecken är du?
fisk is it.

Vilken årgång är du?
94

Vart bor du?
norrköpings stad

Bott utomlands?
nope

Flyttat antal gånger?
3 gånger tror jag..

Vart skulle du vilja bo?
i ett varmt land i nåt lyxigt hus.. hihi.

Vilken skolklass?
9cm2 loo

Vad vill du bli när du blir äldre?
venne.. kanske jobba i nån klädbutik.. hm..

UTSEENDE
Hur lång är du?
165 cm kort

Hur mycket väger du?
mellan 52..53 nånting typ.

Hårfärg och frisyr?
blondie.. frisyren är väl lite olika.

Ögonfärg?
grön,blå och grå.. och gul (!?)

Mest nöjd med?
kanske... min mage ibland haha. ae javenne..

Minst nöjd med?
min rygg..

Skostorlek?
38/39

Glasögon?
najnaj

Har du några piercingar/tatueringar?
njae.. kanske navelpiercing snart om det går att övertala mamma.
vill ha tatuering!

FAVORITER
Filmer?
ingen expert på filmer direkt haha (a) men jag slår till på the notebook.

Låtar?
de rätt många röö.

Årstider?
sommarn, lätt.

Mat/dryck?
vetifan.. lax tror jag med kall sås och potatis. och cider!

Djur?
hm, hund blire nog.

Färg?
veeeennee

Parfym?
jennifer lopes och jessica simpson, oh yeah.

Tvprogram?
kollar aldrig på tv typ.. andra avenyn får jag väl säga.. eller ae javenne faktiskt.

Ämne i skolan?
bild och no.

Sysselsättning?
va med vänner och pojkvännen.

KLÄDER
Vad använder du just nu för jacka?
tråkig och svart vinterjacka.

Vad använder du just nu för skor?
converse haha..

Favoritfärg på kläder?
det mesta.

Favoritmaterial på kläder?
iiiiingen aning dö.

Vilka kläder skulle du vilja ha just nu?
snygg vårjacka, nya skor.. lite coola tröjor.. snygga leggings..

Favoritaffärer?
har ingen favvo direkt

För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden?
det är olika.. men en 500 hundring blire nog iallafall.

Favoritmärke?
det där har jag ingen koll på

Vad har du för byxstorlek?
javenne faktiskt.. s eller m.

Vad har du för tröjstorlek?
allt från xs till large, beror på hur tröjan ska sitta.

DITT RUM
Stort, litet eller mitt emellan?
mellan skulle jag nog säga

Vilken färg på tapeterna?
vitt!

Vilka färger finns mer i rummet?
svart.. lite rosa.. brunt.

Favoritmöbel i rummet och varför?
får nog bli sängen (y) fööör.. sova är skönt. haha nej fan va dåligt svar.

Vad vill du ändra där inne?
skulle vilja ha nån cool fondvägg.. och en snygg garderob.

Vad har du där inne av följande:
A) Tv?
nix 
B) Video/DVD?
dvd finns ju i datorn
C) Dator?
jarråh!
D) Stereo?
aee
E) Telefon?
nää

Vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster?
grannarnas hus

Vad gör du oftast i ditt rum?
sover, myser med vänner och boyfriend, och hänger lite vid datorn.

Vem förutom du brukar sova i din säng?
anton såklaaartly.

jag har så himla tråkigt..
jag va för trött för skolan idag, det gick inte att komma upp imorse.
nu sitter jag här och ska börja städa och plugga.
hur kul?
inte alls kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0