bra tillslut


jag vet! jag suger på att blogga just nu.
men de soooommarlov bree.. så uppdateringen lär inte bli bättre på ett tag.

nu vet jag inte när jag blogga senast men dom här dagarna har varit jäklarns bra!
träffa elin i helgen, brudarna i måndags och sen på kvällen drog jag till min anton.
haha där vare fart kan jag lova! hans föräldrar hade lite party med några kompisar och hans barndomsvän va där också. kubb, pokerspelande och prat gjorde den kvällen. det va nice! sov där och va där hela dagen efter. igår åkte jag och mamma till stockholm och shoppa och käka lite god mat. mysigt! på kvällen deppa jag lite för att min älskling åkte till spanien igår.. men jag hoppas en vecka går fort, iallfall för min del så jag får träffa honom snart igen!

nu blir det promenad, åka och handla, fixa mig och sen bär det av mot stan där jag ska träffa sanna och elin.

här är några av favoriter från stockholm.
haha sjukt dålig bild.. men dom är iallafall jävligt snygga på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0