got to go now


en härlig helg med min kärlek.
landet var mysigt! vi rodde båt, bada vid udden och käka grillat på kvällen.
dock bråkade jag jävligt mycket med min mamma under dom dagarna också, vilket sabba en jävla massa.

drog hem till honom runt 5 på lördan tror jag och sen var det bara softination hela kvällen. vaknade upp hos honom dan efter och hade inte ett skit att göra.. det va sjukt varmt och vi hade ingen ork att cykla aslångt till nån sjö eller så..
så vi bestämde oss för att spela minigolf. jag vann.. inte. sen blev det att gitta till marinara och köpa käk och sen hem till antoniooooo igen och sova där! myspysigt.

ikväll blir det grillning med massa folk äre tänkt! men först promenad och sen ska jag cykla till elin.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0