mitt namn är mycket och jag vill ha mer


viiiilken vecka! eller haha okej.. så mycket har inte hänt.
det viktigaste och bästa är helt klart antons och min halvårsdag!
han hade sagt innan att han skulle överaska mig med något men vägra säga vad..

och vet ni.. det kunde inte blivit bättre!
jag blev bjuden på resturang och sen mumsig glass efteråt. supermysigt!
sen gick vi hem till honom och lite senare blev det lite fotboll och sånt.
tack älskling!

jaa och annars dåå..
jag har varit väldigt onyttig, käkat sjukt mycket jordgubbar, varit med friends, solat och bråkat jävligt mycket med min moder.

och idag då..
jooo idag såg jag oskar fucking asbra linnros i stan!
elin och jag dog ju inte lite smått dårå.. elller jo.

bilder kommer så småningom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0