honey honey


finns inget bättre sätt än att vakna upp såhär..



min mr perfect är hemma och jag gud va glad jag är för det!
har saknat honom så otroligt mycket.
8 dagar utan alla roliga stunder tillsammans med honom, mysiga mornar och kvällar, våra skämttjafs (som du inte alltid vinner, faktiskt) .. allt!
it's not easy kan jag säga.

dom här 2 dagarna har jag spenderat med anton. vi har myst väldigt mycket, haft en och annan brottningsmatch och ja lite sånt..  sen har en kladdkaka slingt ner, lite choklad och lite pizza. nu känns livet på topp igen.

snart kommer elin!
yepyep..

Kommentarer
Postat av: emilia

jättefin blogg, och vad söta du och din pojkvän är tillsammans, det märks verkligen att du älskar honom!

2010-08-05 @ 20:42:45
URL: http://emiliawahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0